OÜ Kese Quatre Grupp, Anne 53−116, Tartu, registrikood 11173040 (edaspidi kaupleja) ja tarbija, kes vormistab Rattad24.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed, sõlmisid käesoleva e-poe kasutuslepingu (edaspidi kasutusleping).

1. E-POOD
1.1 Rattad24.ee on kaupleja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük tarbijale.

2. ÜLDSÄTTED
2.1 Lepingu pooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning e-poe kasutuslepingus kokkulepitust. 
2.2 Kauplejal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse e-poe teenusesse muudatusi. 
2.3 Kauplejal on õigus ühepoolselt muuta kasutuslepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest tarbijale.

3. TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
Tarbijal on võimalus valida Rattad24 veebilehel endale sobilik kaup ja lisada see ostukorvi. Veebilehel on kujutatud kaup nii illustratiivsete kui ka reaalsete piltidena.
Rattad24 veebilehel pakutavate rehvide ostmiseks on võimalus:
3.1 Tarbijal on võimalus valida endale sobilik kaup rehvimõõdu järgi ning lisada see ostukorvi. Seejärel võib veebilehel otsida ka teisi rehvimõõte, mis huvi pakuvad ning lisada vajadusel need ostukorvi. Rehvi kogused on välja toodud 4, 3, 2 ja 1 kaupa. Jooksust (4tk) ja paarist (2tk) ei ole võimalik soetada üksikut rehvi.
3.2 Juhul, kui täiendavaid valikuid pole tehtud, tuleb täita allpool olevad kohaletoimetamise andmed ja valida transportimise viisi. Enne ostu tuleb kindlasti kontrollida esitatud andmete õigsust, pöörata tähelepanu kauba informatsioonile (toote seisukord, asukoht, kogus) ning veenduda rehvimõõdus. Järgmisena tuleb läbi lugeda ning nõustuda Rattad24 ostutingimustega ning vajutada nuppu "OSTA".
3.3 Veebilehel saab tasuda kauba eest täissummas või ettemaksuna. Ettemaksuarve või täissummaarve saadetakse automaatselt tarbija poolt sisestatud e-mailile. Ettemaksuarve puhul ülejäänud kauba summa saab tasuda esinduses Tallinnas Vesse 4 (Lasnamägi) kaardiga/sularahas või ülekandega lisaarve alusel enne kauba kättesaamist.
3.4 Kauba eest tasumine toimub internetipanga kaudu. Kaupleja pankade rekvisiidid on kuvatud veebilehel (Swedbank, SEB, Nordea, Danske Bank). Järgmisena tuleb vajutada nuppu "OSTA". Seejärel tarbija suunatakse internetipanka. Kui internetipangas on makse sooritatud, siis on väga oluline meeles pidada, et tarbija pöörduks tagasi Rattad24 veebilehele, kust ostu sooritati. Internetipangas vajutada nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".
3.5 Tarbijal on  võimalik tellida kaupa Rattad24 esindusse, mis asub Tallinnas Vesse 4 (Lasnamägi) või tarbija poolt sisestatud aadressile. Viimase puhul on kauba väljasaatmise tingimuseks vastavalt tellimusele täissumma tasumine.
3.6 Soovi korral on võimalik teostada Rattad24 esinduses Tallinnas rehvivahetust.
3.7 Kaupleja ja tarbija vaheline leping loetakse sõlmituks arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Kese Quatre Grupp OÜ arvelduskontole.
3.8 E-poest sooritatud "mittemakstud tellimus", mille eest tarbija ei ülekannet sooritanud 3 tööpäeva jooksul, tühistatakse.

4. HINNAD
4.1 Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2 Kaupade hinnad ei sisalda tasu transporditeenuse eest. Transporditeenuse maksumus sõltub tarbija poolt valitud sihtkoha aadressist, kättetoimetamise viisist (Cargobus esindus, kullerteenus, tulen ise järgi) ning kauba kogusest.
Tarbijal on võimalik transporditeenuse lõpphinda näha peale kauba koguse, sihtkoha aadressi ning kättetoimetamise viisi valimist.
Cargobus esindusse saatmise hinnakirjaga on võimalik tutvuda aadressil:
www.cargobus.ee
Kullerteenuse hinnakirjaga on võimalik tutvuda aadressil:
www.dpd.com/ee, www.dbschenker.eewww.venipak.ee
4.3 Kasutatud ja uute rehvide puhul on hind välja toodud tükihinnana.
4.4 Kauplejal on õigus igal ajal muuta e-poes kuvatavaid hindu. Kui e-poes on muudetud hindu peale tarbija poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub tarbija tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega või anda võimalust loobuda tellimusest. Tarbijal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

5. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
5.1 Kui kauba asukohaks on märgitud Vesse, Vesse ladu, siis tarnitakse tellitud kaup tarbija poolt määratud aadressile ja valikusse märgitud transportteenusega DPD või Cargobus tarbijani 2−3 tööpäeva jooksul. Kui kauba tarneajaks on märgitud "tellimisel 2p", "tellimisel 2 nädalat", "tellimisel" jms, tarnitakse kaup tarbijale välismaa laost. Pärast arve tasumist Kese Quatre Grupp OÜ pangakontole tarnitakse kaup tarbijani. Kui arvete tasumine või laekumine toimub puhkepäevadel või pärast kella 12.00 tööpäeval, siis tellimuse täitmine käivitub järgmisel tööpäeval.
5.2 Tallinna piires on rehvide kohaletoimetamine tasuta.
5.3 Eripiirkondadesse nagu saartele ja kaugematesse maakondadesse võib tarneaeg pikeneda kuni 3 tööpäevani.
5.4 Kui toote asukohaks on märgitud Viimsi, Ladu või Ladu3 siis tarnitakse kaup tarbijani 2−5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Kese Quatre Grupp OÜ pangakontole.
5.5 Kaup asukohaga "tellimisel 2 päeva" tähendab, et kaup jõuab Rattad24 esindusse 2−3 tööpäeva jooksul peale tellimuse sisseandmist. Juhul, kui tarbija soovib kauba kätte saada DPD või Cargobus esindusest, lisandub tellimise ajale kauba kättetoimetamise tarneaeg 1−2 tööpäeva.
5.6 Kaup asukohaga "tellimisel" on vaja pöörduda kaupleja poole e-maili teel info@rattad24.ee, telefoni teel +372 535 40 737 või Facebookis täpsema informatsiooni saamiseks.
5.7 Kättetoimetamiskoha sisestamisel tuleb kontrollida  andmed tähelepanelikult üle ja veenduda, et kõik nõutavad andmed on esitatud ja korrektsed. Kaupleja tarnib kaubad tarbijale esitatud andmete alusel. Rattad24 ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud tarbija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

6. LEPINGUST TAGANEMINE
6.1 Kõikidele Rattad24.ee e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Tarbijal on VÕS (võlaõigusseadus) §56 lg1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamisest.
NB! Seaduse järgi ei kehti esindusest ostetud kauba puhul.
6.2 Lepingust taganemise korral peab tarbija tegema kaupleja vastavasisulise pöördumise (e-mailile info@rattad24.ee) märkides: tarbija nimi, ostukuupäev, arvelduskonto number ning tellimuse number). Seejärel tagastama Rattad24 e-poele tellitud kauba koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest (VÕS §56² lg 1). (Vastavalt VÕS §56 lg 25 tõendab lepingust taganemist tarbija).
6.3 Asja tagastamisega seotud kulud kannab tarbija, kui pooled pole kokku leppinud teisiti.
6.4 Tellimuse tühistamisel tagastatakse raha kauba eest, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud, samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest kaupleja poolt. Kauplejale on antud võimalus maksega viivitada kuni tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud (VÕS § 561 lg 5).
6.5 Tagastatav kaup, mis oli soetatud Rattad24 e-poest ei tohi olla kasutatud (sõidetud), velgedele paigaldatud ega demonteeritud ja kahjustatud.
6.6 Juhul kui ilmneb, et tagastatav kaup ei vasta kasutuslepingu punkt 6.5 tingimustele, siis on kauplejal õigus nõuda asja väärtuse vähenemist.

7. VASTUTUS
7.1 Kaupleja ja tarbija vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses. Kauba tarnimise puhul EV väljaspoole juhinduvad pooled ka EL seadusandlusest ja rahvusvahelisest õigusest.
7.2 Kaupleja ei vastuta tarbijale toote kohaletoimetamise viivitamise eest.
7.3 Kaupleja ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on vormistatud saatmistellimuse alusel vedajale (Cargobus, DPD, Schenker, Venipak).
7.4 Kaupleja ei vastuta tarbija uue kauba soetamise eest teise rehvimüüja käest Rattad24-st ostetud rehvide praagi leidmise puhul ning neid kulusid ettevõtte ei hüvita. Defekti leidmise puhul on tarbijal vajalik võimalikult kiiresti teavitada kauplejat sellest e-maili teel, kirjutada oma kontaktandmed, arve number, defekti kirjeldus, lisada manusesse vajalikud dokumentide koopiad ja pildid.
7.4.1 Kaupleja ei vastuta Rattad24 e-poes ostetud kauba rikkumise eest mitte kaupleja töökojas/poolt tehnilise paigaldamise jooksul ning uue kauba teise kaupleja käest soetamise eest.
7.4.2 Kaupleja ei kanna materialset vastutust teiste kauplejate käest asenduskaupade ostu eest teise kaupleja poolt saadud negatiivse hinnangu puhul Rattad24.ee e-poest ostetud kaupade kohta.
7.5 Rattad24 on kohustatud tagama vanarehvide kõrvaldamise ning nende utiliseerimise.
7.6 Rattad24 vastutab tehtava töö ja kauba eest, mis on soetatud ja paigaldatud esinduses.
7.7 Rattad24 vastutab rehvide nõuetekohase hoiustamise eest.

8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
8.1 Kirjalikult esitatud pretensioon vaadatakse läbi Rattad24 poolt 15 kalendripäeva jooksul alates esitamise kuupäevast, TKS §19 lg 6. Juhul, kui ettevõtjal ei ole võimalik 15 päeva jooksul tarbija kaebusele vastata, peab kaupleja kirjalikult sellest tarbijat teavitama, viivitust põhjendama ja määrama uue mõistliku tähtaja vastamiseks, TKS §19 lg 6.
8.2 Kauba pretensiooni esitamise aeg on kaks aastat alates asja tarbijale üleandmisest VÕS §218 lg 2.
8.3 Puuduse ilmnemisel on kohustatud tarbija asja mitte kasutama ning koheselt teavitama sellest kauplejat.
8.4 Tarbija pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui puudused kauba kasutamisel on tekkinud tarbija süül. Näiteks uue või kasutatud rehvi tühjana sõitmine.
8.5 Rattad24-l on õigus tootel esineva puuduse tekkepõhjuseks väljaselgitamiseks teha ekspertiis. Kui ekspertiisi käigus selgub, et kaubal on tekitatud defekt tarbija poolt, siis kaup ei kuulu garantii alla ning ekspertiisikulud tasub tarbija.
8.6 Pretensiooni alla kuuluvad rehvid, mis on paigaldatud velgedele ning neist tulenevad kohesed märgatavad defektid, mis ei olnud ostuajal tarbijale teada:
8.6.1 Muhud, mis on tingitud sisekarkassi purunemisest või venimisest (väljaarvatud rehvi kokkusulatuskohal paiknev mügarik/muhk, mis on teatud rehvide tootmisprotsessi eripära);
8.6.2 Lõiked/mõrad, mis takistavad rehvide tavalist kasutamist;
8.6.3 Augud, mis lasevad õhku läbi.
8.7 Kauba vahetame ringi või asendame teise tootega. Kui asenduskaupa pole pakkuda, tagastame tarbijale raha.
8.8 Kasutatud rehvide garantii hakkab kehtima alates paigalduse momendist, mis on tõendatud rehvifirma ostutšeki alusel.
8.8.1 Pretensiooni alla ei kuulu alljärgnevad rehvide vigastused ja valest kasutamisest tingitud juhtumid:
8.8.2 Rehvid, milliseid on kasutatud üle mustri kulumispiiri.
8.8.3 Rehvide vigastused, mis on tekkinud teeolude tõttu.
8.8.4 Rehvide vigastused, mis on tekkinud õnnetusjuhtumite (avarii, tulekahju vms) tagajärjel.
8.8.5 Vigastused, mis on tekkinud rehvide valest ekspluateerimisest (vale rehvirõhk, vale kokkujooks, balansseerimata rattad, rikkis amortisaatorid, auto ülekoormus, kettide kasutamine, naelutamine, võidusõit,off-road jms).
8.8.6 Remonditud ning taastatud rehvid.
8.8.7 Ettekavatsetult rehvidele tekitatud vigastused.
8.8.8 Rehvid, milledel on mustrisügavust juurde lõigatud.
8.8.9 Iluvead (kirjad, mustus, kriimud, kulumisjäljed, väikesed lõiked või augud jms), mis on tekkinud rehvide normaalsest kasutamisest ja ei takista tavapärast kasutatud rehvide edasi kasutamist.
Juhul, kui Rattad24 poolt ostetud rehvid lastakse parandada/paigaldada mujal töökojas, siis rehvidele garantii ei kehti ning teenuste kulusid Rattad24 ei hüvita, kui ei ole kokkulepitud teisiti.

9. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE
9.1 Rattad24 veebilehel tellimuste vormistamisel küsitakse tarbija isikuandmeid (nimi, perekonnanimi, aadress, telefon, e-post).
9.2 Rattad24 kogub isikuandmeid ainult ettevõtte vastava tegevuse eesmärgil (antud juhul rehvide müügiks) kauba saatmiseks või arve väljastamiseks.
9.3 Isikuandmete kasutajateks on ainult need isikud, kellel on vaja neid müügitööga seotult teada.
9.4 Rattad24 säilitab tarbija isikuandmeid (nimi, perekonnanimi, telefon ja aadress) eraldi privaatsel serveril müügi eesmärgi täitmiseks.
9.5 Rattad24 ei säilita tarbija pangaandmeid internetimaksete sooritamisel.
9.6 Tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele.

10. ERIMEELSUSED
10.1 Erimeelsused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele. Tarbijal on õigus pöörduda Tarbijakaitse komisjoni poole. Kui pooled ei suuda saavutada kokkulepet, siis lahendatakse erimeelsused Harju Maakohtus.
10.2 "Turvaline ostukoht" on Rattad24 logo, mille alusel antakse tarbijale kindla kauba garantii.
10.3 Rattad24 on liitunud MTÜ-ga Rehviringlus, mis korraldab vanade rehvide kokkukogumist ja nende taaskasutamist või kõrvaldamist.
10.4 Rattad24-st ostetud kaupade hinnad sisaldavad utiliseerimistasu.
10.5 Rehvidele kehtestatud utiliseerimistasu annab võimaluse tarbijale kasutamiskõlbmatud rehvid jätta kauplejale, mille kohaselt kohustub kaupleja need nõuetekohaselt utiliseerima.
10.6 Tarbijal on võimalus tasuta utiliseerida kasutatud rehvid jäätmejaama. Lisainfo www.rehviringlus.ee

11. OLULINE INFO
11.1 Rattad24 müüb ka kaupa seisukorras "Nagu Uus", mille kulumispiir on kuni 1 mm uuest rehvist, milledel võivad olla kasutamisest tulenevad jäljed (parkimisest/paigaldamisest, iluvead jne). Rehvide kasutamisest tulenevad jäljed ei ohusta kuidagi tarbijat.
11.2 Uueks rehviks peetakse kuni 5 aasta vanust rehvi, kui neid on nõuetekohaselt hoitud.
11.3 Rehvi keskmine eluiga on 8 aastat.
11.4 Rehvid, mis on märgistatud REM -tähisega on remonditud rehvid ehk kasutatud või uued rehvid, millel on turvalise kasutamise huvides tehtud vajalikud remonttööd külgedel (lappimine, nöörimine,vulkaniseerimine). Üldreeglina on remonditud rehvide hinnad tavahindadest oluliselt madalamad.